De vereniging

Sint Caecilia is een grote club met ongeveer 100 actieve leden en geworteld in de Hooglandse samenleving. In 1928 zijn we opgericht. In de afgelopen 95 jaar zijn we uitgegroeid tot een bruisende club, met veel jonge leden, maar ook de ouderen zijn goed vertegenwoordigd. Met ons fanfareorkest en onze slagwerkgroep verzorgen we regelmatig optredens op straat en geven we concerten en serenades bij jubilea. Daarnaast hebben we een groot opleidingsorkest dat ook zelfstandig optreedt. We repeteren in ons eigen clubgebouw ‘t Driespan aan de Sportlaan 28 in Hoogland. Je kunt op deze website heel veel vinden over onze vereniging. Mocht je nog meer willen weten, heb je belangstelling voor een optreden of wil je lid worden? Kom dan eens langs op een repetitieavond of neem contact op. Onze leden hebben muziekles bij Scholen in de Kunst. Meer informatie over het inschrijven voor deze lessen is hier te vinden. Ga direct naar: