Het Opleidingsorkest van Sint Caecilia is een orkest voor beginnende muzikanten van alle leeftijden. Ze worden blij van samen muziek maken. Ze spelen allerlei soorten muziek: van klassiek tot volksdans, van film- tot popmuziek. Kom luisteren en wie weet mag je zelf ook meedoen, een instrument proberen of dirigeren.
We spelen in ons eigen clubgebouw ’t Driespan om 12:45, 14:15 en 15:45.

